2015. december 14., hétfő

Ecofairy advent 14. Felzárkózás

eco fair(y) | 12/14/2015 |
Először is szeretnék elnézést kérni a hosszabb kihagyásért... Kicsit lebetegedtem a múlt héten, semmi komoly, csak így az összes többi teendőimmel is megcsúsztam. A héten tehát igyekszem itt a blogon is felzárkózni a posztokkal. :)
Ez a mai még csak egy beharangozó (bocsi), de remélem kedvet csinálok a folytatáshoz. Remélem, ti még kézben tartjátok a dolgokat, és szépen alakulnak a karácsonyi ajándékok a szeretteiteknek.
Még 10 nap Szentestéig...
wikimedia.org
Tehát a heti menü szó szerint egy menü lesz (több felvonásban):

  • Előétel (kedd): Tormás-majonézes sonkatekercs, kaszinótojás, ráksaláta
  • Leves (szerda): Camembert krémleves
  • Főétel (csütörtök): Narancsos kacsamell burgonyapürével, salátával
  • Desszert (péntek): Tiramisu (+ az elmaradhatatlan mézeskalács)
Én anno ezt a menüt készítettem a páromnak az első közös karácsonyunkra. :) Szerintem kellően ünnepi, de mégsem kell hozzá egy haladó mesterszakács tanfolyamot elvégezni ;)
Főzés közben mehet a karácsonyi zene, meg valami jó illatú gyertyát is meggyújthatunk, és máris meghitt a készülődés.

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése