2015. december 9., szerda

Eco fairy advent 9. Lakásdekoráció

Dóri | 12/09/2015 |
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én az adventi időszak előtt nem igazán szeretem karácsonyi díszbe öltöztetni a lakást, mert mire eljönne az ideje, megunom. Viszont advent első vasárnapjára már elkészült a koszorú, és utána folyamatosan kerül ki a dekoráció, főként mert még nincs bevált díszítés, hiszen még csak 1,5 hónapja élünk itt.

Grincsfa


Van egy nagyon jó kis csoport Facebookon, a Kézzel készített Karácsony, ahol nagyon sok szép és kreatív ötlettel találkozhatunk. Az egyik ilyen a grincsfa, amelyet már tavaly is sokan készítettek, viszont idén érte el a fénykorát, rengeteg különféle fákat készítettek. ITT tudtok böngészni inspirációért.


Ajtódísz

Én ebben is a kevesebb több híve vagyok. Tavaly horgoltam kötözőspárgából és aranyszálból egy óriási hópihét, idén az az díszíti a bejárati ajtónkat.

A dekoráció része a karácsonyfa is, ám idén mi nem állítunk, ugyanis a sok költözködésben elkeveredett a műfenyőm lába. :D Illetve macska-veszély is fenyegetné, tavaly Rukia szépen felborította.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése