2014. november 2., vasárnap

Vasárnapi szösszenet karikás szemekre

eco fair(y) | 11/02/2014 |
Tegnapelőtt este az internetet bújva belebotlottam az egyik blogon egy egyszerű kis "receptbe", ami a szem alatti sötét karikák eltüntetését ígérte. Úgyhogy vasárnap reggel a kávé szürcsölése közben teszteltem is :) Szokás szerint kössük össze a kellemeset a hasznossal!


Sajnos a lila karikák problémája engem személy szerint is érint. Függetlenül az alvás mennyiségétől, kénytelen vagyok mindig alapozót vagy korrektort használni, hogy eltüntessem őket, ha már a kiváltó okot nem tudom megszüntetni. Anyunál is hasonló a helyzet, és már elég sokféle hangzatos kencét, roll-on cuccot kipróbáltunk, de egyik sem volt különösebben hatásos.

Viszont már azok között is volt olyan, ami a koffeint hirdette, ezért gondoltam, hogy adok egy esélyt a receptnek. Nem kell bonyolult kutyulásra gondolni, hanem egyszerűen a lefőzött kávé zaccából kiveszünk egy fél teáskanállal és elkeverjük egy kis kókuszolajjal, hogy fel tudjuk vinni a szemek alá. Mivel a kencés készletemtől jelenleg olyan 700 km-re tartózkodom, ezért a sima kókuszolajom nincs itt, de a saját készítésű testápolóm nagy része kókuszolaj, ezért a célnak most megfelelt, ha abból rakok hozzá egy borsónyit. Ezt kell valamennyire elkeverni, és utána óvatosan felvinni a sötét karikákra. Arra tényleg nagyon vigyázzunk, hogy nehogy a szemünkbe kerüljön belőle! Igazi dzsungelharcosnak érezhetjük magunkat ezzel a két csíkkal :D

Ha ez megvan, akkor le is ülhetünk elszürcsölni a kávénkat :) 15-20 percig hagyjuk fent a zaccot, utána szintén nagy körültekintéssel mossuk le. Szerintem egy vattakoronggal (kicsit bevizezve) a legkönnyebb.
Íme az eredmény:

Nos nem sikerült pont ugyanúgy lefényképeznem, és nem is tűntek el teljesen a karikák, de ennek ellenére ezzel a részeredménnyel is egész elégedett vagyok :) Remélem, Nektek is jó tapasztalatotok lesz vele ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése