2014. október 2., csütörtök

Sorozatajánló, avagy fejezetek a sorozatfüggő naplójából IV.

Dóri | 10/02/2014 |
Ma a bűnügyi sorozatok közül ajánlok hármat. Szeretem ezeket a sorozatokat, mert izgalmas, ki lehet a tettes (aztán van, mikor 10 perc után már tudom a megoldást).

forrás
 Szerintem nem kell senkinek sem bemutatnom. Valamikor a 3. évad környékén csatlakoztam, nagyon gyorsan megnéztem a korábbi részeket. Szerettem, de a 4. évaddal be kellett volna fejezni.
Gyilkolás, nyomozás, romantikus szál. El lehet vele lenni egy darabig.

Kedvenc karakterem: Rita

forrás
Brit? Igen. Nyomoznak benne? Igen. Van benne fura alak? Igen. Azt hiszem innen már csak jó lehet (vagyis biztosan az.) 3x1,5 óra egy évad, amit mindig alig várok. (Most 2 évet kellett rá várni, és a következőre szintén kettőt kell. De megéri.) Van egy fura kinézetű és viselkedésű nyomozó és egy katonaorvos. Abszolút megéri nézni.

Kedvenc karakterem: Sherlock Holmes, ki más? :D

forrás
Még anno, mikor tévéztem (:D) is néztem a sorozatot, de azt hiszem tavaly daráltam be a 8 évadot, és a 9-et most augusztusban. Minden évad egy-egy nagyvolumenű szálra épül és ezen felül midnen epizódnak van egy saját ügye. Voltak szereplőcserék az évek során - ami azt illeti most is, az új szereplő Jenniffer Love Hewitt, egyelőre nem szimpatikus az ötlet, de majd meglátjuk, most fogom megnézni az évadnyitót - de az úgymond lényeges szereplők maradtak.

Kedven karaktereim: Reid és Garcia

További kategóriák:
Dráma

Nektek mik a kedvenc bűnügyi sorozataitok?

4 megjegyzés:

  1. Sherlock <3 Kedvencek kedvence. A Criminal Minds-t is szeretem, de csak a tévében követem, úgy mint a mainstream sorozatokat: Mentalista, Bones, CSI-ok, stbstb. A követés nálam abban merül ki, hogyha megy éppen, belenézek, tudom a fő plotot minden évadban, de nem nézem megszállottan :)

    VálaszTörlés
  2. megszállottan :D én sem nézek úgy semmit, de tény, hogy túl sok sorozatot követek. (van mikor bevárom az egész évadot, és egyben lenyomom, de most elég jól követem őket.) A Mentalista nálam nem ütötte meg a mércét, a Bones-t azt nézem hűségesen, de nincs az az isten, hogy most nekiálljak 10 évadokat megnézni a CSI-okból. Régen (megboldogult tinikorom derekán) nézegettem a tévében, de akkor sem éreztem rá az ingert, hogy akkor az elejétől nézzem. :D

    VálaszTörlés
  3. Gyilkos emléket az elejétől kezdve imádom! Bár mintha egyre betegebbek lennének a részek. Nekem most van egy új kedvencem, a Gotham, aki a Batmant szerette, annak kötelező :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is anno tv-ben néztem, és valamilyen cliffhangeres sorozatvéggel lopta be magát a szívembe igazán. Én nem bánom, hogy egyre betegebb, kíváncsi vagyok mit tudnak még kitalálni. Friss sorozatot még nem szeretek elkezdeni, amíg nincs több rész így is most 11-et követek, ami őszi premieres, szóval el vagyok látva egy időre néznivalóval. :D

      Törlés